تسمه های جوشی چه ویژگی هایی دارند؟

تسمه های جوشی
تسمه های جوشی

تسمه های جوشی که از لحاظ فنی و ساختاری جزو تسمه های انتقال نیرو میباشند مانند انواع دیگر بر روی فولی مخصوص خود قرار گرفته و به حرکت در می آیند.

در این مطلب به بررسی این تسمه ها می پردازیم و با ویژگی های این نوع تسمه آشنا می شویم و در ادامه انواع مختلف این تسمه ها را بررسی می کنیم.

این تسمه ها گاهی اوقات در تعداد بالا کنار یکدیگر با فواصل کمی قرار گرفته و در حین حرکت میتوانند محصولات را حمل کنند.

این تسمه ها دارای سطح مقطع دایره ای شکل، ذوزنقه و … میباشند که هرکدام دارای سایزهای مختلفی است. جنس این تسمه ها از PVC یا PU باشد، همچنین این تسمه ها میتوانند نخدار یا بدون نخ باشند.

نحوه اتصال دوسر این تسمه ها بصورت حرارتی بوده و دوسر تسمه بوسیله حرارت به یکدیگر جوش داده میشود به همین علت به آنها تسمه جوشی گفته میشود. این تسمه ها مصرف بالایی در خطوط کاشی، سرامیک، شیشه و… دارند.

به آن دسته از تسمه های جوشی با سطح مقطع دایره ای شکل تسمه پُلی کُرد هم گفته میشود که در خطوط سورتینگ کاربرد دارد. این تسمه ها با سطح مقطع ذوزنقه نیز جنسهای مختلفی دارند که از لحاظ سایزبندی مشابه تسمه های وی بلت میباشد.

انواع تسمه های جوشی

  • ساده
  • نخ دار
  • گریپ دار
  • پنج ضلعی
  • پلی کرد

شما در سپاهان کالا می توانید انواع مختلف این تسمه ها را بررسی کنید و مطابق با نیاز خود هر کدام از آن ها را سفارش دهید. برای سفارش تسمه، بلبرینگ و الکتروموتور گیربکس های صنعتی به قسمت فروشگاه سپاهان کالا مراجعه کنید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

آموزش ها

انواع_تسمهانواع_تسمه_جوشیتسمه_جوشیتسمه_های_جوشیفروشگاه_تسمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *